مدیرعامل سرمایه گذاری خوارزمی تاکید کرد

همگام با شعار سال افزایش تولید باید سرلوحه شرکت های گروه سرمایه گذاری قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در گردهمایی هم اندیشی مدیران گروه سرمایه گذاری ضمن تقدیر و تشکر از همه مدیران زیرمجموعه گروه به ویژه دکتر بایرامی مدیرعامل شرکت لابراتوارهای سینادارو به خاطر میزبانی این مراسم گفت: این گردهمایی ها قرار است هر سه ماه یکبار به میزبانی یک شرکت برگزار شود.


وی تصریح کرد: اینگونه همایش ها و گردهمایی ها علاوه بر شناخت شرکت ها از همدیگر باید در راستای تقویت و ارتقاء شرکت ها از لحاظ کمی و کیفی خروجی مطلوبی داشته باشند.

مدیرعامل محترم سرمایه گذاری خوارزمی تاکید کرد: در سرمایه گذاری خوارزمی هیچ برنامه ای برای برنامه ماندن نیست، بلکه باید اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با بیان اینکه باید تمام تلاش در راستای رشد تولید بکار گرفته شود، تاکید کرد: با توجه به شعار امسال مبنی بر مهار تورم و افزایش تولید باید برنامه ریزی شود، تا بتوانیم در کمک به تولیدات کشور و تحقق بخشی ازشعار امسال قدم های خوبی را برداریم.

در ادامه دکتر نعیمی قائم مقام مدیرعامل سرمایه گذاری خوارزمی در گردهمایی هم اندیشی مدیران گروه سرمایه گذاری خوارزمی ضمن تقدیر و تشکر از همه مدیران شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری خوارزمی با بیان اینکه همه مدیران این مجموعه باید برنامه ریزی افزایش حداقل 10 درصدی را در برنامه خود داشته باشند، گفت: بالا بردن سرانه تولید و کاهش هزینه ها و ضایعات یکی دیگر از اولویت شرکت ها باید باشد.


دکتر نعیمی تاکید کرد: در هر گردهمایی از شرکت های برتر و فعال بر اساس شاخص های کمی و کیفی تجلیل خواهیم کرد.

در این گردهمایی از سه شرکت برتر گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم رتبه اول، شرکت لابراتوارهای سینادارو رتبه دوم و توسعه معادن صدر جهان رتبه سوم تجلیل شد.

شرکت لابراتوارهای سینادارو رتبه دوم شرکت های گروه سرمایه گذاری خوارزمی را از آن خود کرد

در ادامه دکتر حسن بایرامی مدیرعامل شرکت لابراتورهای سینادارو در گردهمایی هم اندیشی مدیران گروه سرمایه گذاری خوارزمی ضمن تقدیر و تشکر از همه مدیران زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری خوارزمی گفت: طی سه ماهه امسال شاهد رشد 122 درصدی ریالی فروش  و رشد 22 درصدی عددی تولید شرکت سینادارو نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم که این خود یک ثبت رکورد در این مجموعه می باشد.


وی با بیان اینکه 74 برنامه در شرکت سینادارو عملیاتی شده که تا امروز 100درصد محقق شده است، یادآور شد: این برنامه ها شامل 554 ریزبرنامه شامل برنامه های کوتاه مدت و میان مدت می باشند که تمرکز و اولویت فعلی ما روی برنامه های میان مدت و کوتاه مدت است.

 دکتر بایرامی با بیان اینکه شرکت داروسازی سینادارو در 14 شاخص مهم مورد پایش هلدینگ 90 درصد امتیاز را کسب کرده که این یک افتخار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه از آذر ماه سال گذشته تا پایان سال در بحث ثبت مواد اولیه با مشکل مواجه شده بودیم، اما با تلاش همه مجموعه و پیگیری های مستمر توانستیم از طریق شرکت های دانش بنیان و خریدهای داخلی شاهد رشد 71 درصدی ثبت سفارش مواد اولیه باشیم.

مدیرعامل شرکت لابراتورهای سینادارو گفت: تمام تلاش ما این بوده به جهت توزیع عادلانه و مویرگی تا بخش توزیع دارو را از بخش خصوصی به پخش های دولتی تغییر دهیم تا دسترسی دارو بهتر شود.


وی با بیان اینکه علاوه بر پوشش بازارداخلی تمام کانالهای صادرات را فعال کرده ایم، اظهار داشت: قرارداد شش میلیون دلار سفارش صادرات دارو را به کشورهای افغانستان، عراق، اقلیم کردستان نهایی و منتظر مجوز سازمان غذا و دارو هستیم، ضمنا برای صادرات به کشورهای ونزوئلا و روسیه در حال رایزنی هستیم.

دکتر بایرامی تصریح کرد: شرکت سینادارو در بین 25 شرکت دارویی فعال در بازار سرمایه از حیث سرمایه و میزان سهام شناور به تربیت یازدهم و هفتم می باشد.

وی افزود: براساس شاخص رشد بورس از تاریخ  ۱۴۰۱/۱۱/۵ تا ۱۴۰۲/۲/۳۱ شاخص کل 43 درصد، هموزن 49 درصد، شاخص رشد 25 شرکت اول بورسی در صنعت دارویی بر اساس طبقه بندی میزان سرمایه 33 درصد رشد داشته که شرکت سینادارو در بازه زمانی اشاره شده معادل 43 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل محترم شرکت لابراتورهای سینادارو گفت: در سال گذشته شاهد رشد 72 درصدی فروش ریالی، 21 درصدی افزایش تولید و تحقق 100 درصدی برنامه فروش بوده ایم که این تنها با تلاش های مستمر و پیگیری همه همکاران میسر شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *