به گزارش روابط عمومی؛ در آستانه پایان سال مالی منتهی به 1402/03/31 شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و تهیه گزارش حسابرس، در جهت هماهنگی بیشتر و لزوم شفافیت در گزارش مذکور، جلسه هم اندیشی با حضورمدیر عامل، قائم مقام، معاونین، اعضای کمیته حسابرسی شرکت خوارزمی و دبیران کمیته حسابرسی شرکت های زیر مجموعه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ضمن تشکر از حضور اعضای کمیته حسابرسی در این جلسه و تاکید بر برگزاری مداوم و دوره ای اینگونه جلسات گفت: یکی از مهمترین اولویت های شرکت خوارزمی ایجاد شفافیت است، و تمام تصمیمات  مهم بعد از تایید کمیته حسابرسی در هیئت مدیره مطرح و وارد فاز اجرایی می شود.

در ادامه دکتر نعیمی قائم مقام شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با اشاره به نقش مهم حسابرس در تصمیمات مهم سرمایه گذاری در شرکت اشاره داشت و گفت: دستور العمل های حاکمیت شرکتی در هریک از شرکت های زیر مجموعه مورد توجه قرار گیردوتکالیف مجامع و بند های حسابرسی بررسی و برطرف شود.

در ادامه این جلسه جناب آقای امیری رئیس کمیته حسابرسی داخلی ضمن تشکر از حضور اعضا بر نقش مهم حسابرسی در شرکت و شفافیت در گزارشات ارسالی تاکید داشت.

در پایان هر یک از دبیران کمیته حسابرسی شرکت های زیر مجموعه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *