محمدتقی صالح ابوالقاسمی مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی با اشاره به برنامه های عملی در راستای تحولات کلیدی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور گفت: بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم، مستلزم تقویت تولید رقابت‌پذیر و توجه به صادرات و واردات است.
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت گستران خوارزمی، محمدتقی صالح ابوالقاسمی در این باره بیان داشت: اقتصاد ایران به صورت بالقوه، ظرفیت تولیدی بسیار زیادی در بازه زمانی میان‌مدت دارد و بالفعل کردن این ظرفیت عظیم بدون شک، به معنای بهبود معیشت و ارتقای رضایت‌مندی مردم می باشد.
وی ضمن تاکید بر حمایت از کارآفرینان و نقش آن در افزایش تولید داخلی اظهارداشت: افزایش تولید داخلی از طریق سرمایه گذاری در صنایع مختلف و پشتیبانی از کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک و متوسط، می تواند به ارتقای اقتصادی کشور کمک کند.
مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی ادامه داد: این اقدام به ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و افزایش درآمد مردم کمک می کند و ارتباط مستقیمی با رشد و پویایی اقتصادی کشور دارد.
وی با اشاره به اهمیت بالای این اقدامات در ارتقای اقتصادی کشور تصریح کرد: افزایش تولید ناخالص داخلی نه تنها به افزایش تولید و درآمد کشور کمک می کند بلکه باعث ایجاد فرصت های شغلی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تقاضا برای کالای داخلی و کاهش وابستگی به واردات و افزایش صادرات نیز می شود.
محمدتقی صالح ابوالقاسمی با تاکید بر اهمیت و نقش موثر ترویج سرمایه گذاری در اقتصاد کشور بیان داشت: دولت می تواند با ارائه تسهیلات مالی و مالیاتی به تجار و بازرگانان، آنان را به ایجاد فضای تولید ناخالص داخلی و گسترش کسب و کارهای اقتصادی تشویق کند، این امر به طور مستقیم به رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در کشور منجر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *