یک شرکت ایرانی براساس قراردادی با شرکت ‘بونتهان’ لائوس از ماه آینده میلادی ۱۰۰ تن کائوچوی فرآوری شده را وارد می کند. به گزارش ایرنا، قرارداد صادرات این محصول توسط ‘بونلون سیلاوونگ’ معاون شرکت توسعه صادرات و واردات محصولا کشاورزی ‘بونتهان’ لائوس و ‘حامد میرلوحی’ نماینده یک شرکت ایرانی که در زمینه تامین و ارائه مواد اولیه صنایع در زمینه لاستیک طبیعی و مصنوعی و سایر محصولات صنعتی فعالیت می کند، امضا شد. به نوشته روز جمعه ‘وینتیان تایمز’ لائوس، ‘بونلون’ معاون شرکت توسعه صادرات و واردات محصولا کشاورزی ‘بونتهان’ با بیان این موضوع که این برای نخستین بار است که یک شرکت لائوسی برای صادرات لاستیک به خاورمیانه وارد شده است، افزود که این شرکت ایرانی قصد دارد در صورت هموار بودن مسیر تجارت، میزان خرید خود را از سایر تولیدکنندگان کائوچو در این کشور حوزه جنوب شرق آسیا افزایش دهد.

یک شرکت ایرانی براساس قراردادی با شرکت ‘بونتهان’ لائوس از ماه آینده میلادی ۱۰۰ تن کائوچوی فرآوری شده را وارد می کند.

به گزارش ایرنا، قرارداد صادرات این محصول توسط ‘بونلون سیلاوونگ’ معاون شرکت توسعه صادرات و واردات محصولا کشاورزی ‘بونتهان’ لائوس و ‘حامد میرلوحی’ نماینده یک شرکت ایرانی که در زمینه تامین و ارائه مواد اولیه صنایع در زمینه لاستیک طبیعی و مصنوعی و سایر محصولات صنعتی فعالیت می کند، امضا شد.

به نوشته روز جمعه ‘وینتیان تایمز’ لائوس، ‘بونلون’ معاون شرکت توسعه صادرات و واردات محصولا کشاورزی ‘بونتهان’ با بیان این موضوع که این برای نخستین بار است که یک شرکت لائوسی برای صادرات لاستیک به خاورمیانه وارد شده است، افزود که این شرکت ایرانی قصد دارد در صورت هموار بودن مسیر تجارت، میزان خرید خود را از سایر تولیدکنندگان کائوچو در این کشور حوزه جنوب شرق آسیا افزایش دهد.

شرکت لائوسی تامین کننده کائوچو صادراتی به ایران بیش از ۵۷۰ هکتار مزارع کائوچو در استان ‘چامپاساک’ در اختیار دارد که ۲۰۰ هکتار از این مزارع توسط کشاورزان محلی کشت شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *